Darmowa dostawa od 50,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Informacje dla Klienta

1. Sposoby składania zamówienia
2. Formy płatności
3. Konta bankowe
4. Sprzedaż na raty
5. Faktury VAT i paragony
6. Sposoby dostawy i ich koszty
7. Czas dostawy
8. Dostarczenie przesyłki
9. Zwroty konsumenckie czyli odstąpienie od umowy
10. Reklamacje i skargi
11. Współpraca hurtowa

 

1. Sposoby składania zamówienia


- Za pośrednictwem koszyka sklepu internetowego


Jest to preferowany przez nas sposób złożenia zamówienia.
Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia.
Poniżej opis tego sposobu zamówienia krok po kroku.


a) Aby dokonać zakupu towaru najpierw należy włożyć towar lub towary do koszyka poprzez wciśnięcie przycisku „Do koszyka” znajdującego się przy wybranym towarze. W ten sposób możesz dodawać kolejne produkty do swojego wirtualnego koszyka zakupowego.


b) Po umieszczeniu wszystkich towarów w żądanej ilości które chcesz zakupić w koszyku, wciśnij ‘Przejdź dalej’


c) W kroku drugim należy dokonać wyboru czy chcesz dokonać jednorazowego zakupu w naszym sklepie bez rejestracji lub też dokonać rejestracji konta w naszym sklepie internetowym. Rejestrując konto stałego Klienta w naszym sklepie internetowym zyskujesz dodatkowe przywileje tj. szybsza obsługa reklamacji i zwrotów, uczestnictwo w programie lojalnościowym, dostęp do akcji promocyjnych organizowanych przez sklep internetowy. Dla Twojej wygody umożlwiiamy również możliwość szybkiego zalogowania się poprzez najpopularniejsze serwisy społecznościowe Facebook oraz Google+. Masz możliwość zalogowania się również używając wizytówki OpenID. Natomiast w tradycyjny i najczęściej wybierany sposób możesz podać dane kontaktowe do osoby zamawiającej (potrzebne do potwierdzenia zamówienia) oraz adres dostawy, ewentualne dane do faktury VAT dla osoby fizycznej lub dane do Faktury VAT dla firm jeśli chcesz taką otrzymać.


d) W trzecim kroku wybierasz sposób dostawy i sposób płatności. W naszym sklepie udostępniamy możliwość zapłaty za towar z góry przed wysyłką - płatność przelewem na jedno z naszych kont firmowych lub płatności on-line, a także płatność przy odbiorze przesyłki osobie doręczającej przesyłkę. Niektóre formy dostaw nie są dostępne przy wyborze płatności przy odbiorze przesyłki.


e) Jednocześnie wybierasz czy chcesz aby kurier lub listonosz dostarczył przesyłkę bezpośrednio do domu lub pod wskazany adres dostawy lub wybierasz odbiór własny w punkcie odbioru osobistego sklepu, w urzędzie Pocztowym, kiosku RUCH czy Paczkomacie InPost. Następnie rozwija się lista możliwych form płatności.


f) Ekran czwarty pokazuje wszystkie wprowadzone informacje celem ich sprawdzenia. Masz możliwość ich poprawienia oraz ostatecznego zatwierdzenia co jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Ostatecznego zamówienia dokonujesz przyciskiem "Potwierdzam zakup". Złożenie zamówienia oznacza wyrażenie woli zawarcia umowy sprzedaży na przedstawionych warunkach i wiąże się z obowiązkiem zapłaty za zamówione towary.


g) Po złożeniu zamówienia otrzymasz na podany adres poczty elektronicznej automatyczny email z podsumowaniem zamówienia wymagający z Twojej strony potwierdzenia poprawności wprowadzonych danych.


h) Niezwłocznie (nie później niż następnego dnia roboczego) skontaktuje się z Tobą nasz pracownik (najczęściej drogą mailową) aby potwierdzić, że przyjmujemy Twoją ofertę, ewentualnie aby przedstawić Ci alternatywną propozycję, którą będziesz mógł przyjąć lub odrzucić. Jeżeli otrzymasz od nas wiadomość elektroniczną potwierdzającą przyjęcie oferty (potwierdzenie zamówienia) oznacza to, że doszło do zawarcia, pomiędzy Tobą, a OPEN SERVICE IT OSKAR OGŁAZA umowy sprzedaży.


 i) Do potwierdzenia zamówienia załączone będą również najistotniejsze informacje na temat zawartej umowy sprzedaży


j) Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia – jeżeli wybrałeś sposób płatności zakładający płatność z góry – możesz i powinieneś dokonać zapłaty. Kolejny etap to już tylko oczekiwanie na przesyłkę z zamówionym towarem.


k) W dniu wysyłki otrzymasz email i/lub wiadomość SMS (w zależności od wybranej formy dostawy oraz w zależności czy podałeś nam prawidłowy numer kontaktowy telefonu komórkowego) powiadamiający o wysłaniu przesyłki. Będzie on zawierał wszelkie pomocne informacje do szczęśliwego i wygodnego zakończenia transakcji (np. kontakt z kurierem, nr przesyłki). W każdej chwili podczas zamawiania możesz kontaktować się z naszą firmą a my udzielimy wszelkich niezbędnych informacji.


- złożenie zamówienia pocztą elektroniczną (e-mail)


Wystarczy przesłać na adres e-mail widoczny w górnej części sklepu kompletne dane opisane w w/w podpunkcie oraz listę wybranych produktów. W ciągu 24-48 h (w dni robocze) odpowiemy na Twoją wiadomość i przekażemy informacje dotyczące sposobu kosztu oraz czasu realizacji zamówienia.

 

- złożenie zamówienia drogą telefoniczną (infolinia)


W wyjątkowych przypadkach, np. gdy nie mają Państwo w danym momencie dostępu do Internetu lub jest to dla Państwa wygodniejsza forma złożenia zamówienia, nasi handlowcy przyjmą zamówienie podczas rozmowy telefonicznej rejestrując je ręcznie w systemie i nadając w ten sposób unikalny numer zamówienia przydatny w dalszych kontaktach z naszym sklepem. Wszystkie zamówienia telefoniczne realizowane na rzecz Konsumentów złożone w naszym sklepie muszą zostać potwierdzone przez Konsumenta drogą mailową lub listową po potwierdzeniu otrzymania i zapoznania się z wyslaną przez nas drogą elektroniczną lub listową przedstawioną ofertą sprzedaży oraz z towarzyszącymi jej zasadami. (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). Dopiero po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia przedstawionej oferty sklepu internetowego przez Konsumenta następuje realizacja złożonego zamówienia. W przypadku zamówień składanych przez firmy / podmioty gospodarcze oraz inne osoby realizujące zakupy na rzecz i/lub w imieniu innych firm / podmiotów gospodarczych obowiązujące przepisy ochrony praw Konsumentów nie wymagają potwierdzenia zawartej umowy poprzez e-mail i takie zamówienia realizujemy bezzwłocznie z chwią otrzymania dyspozycji telefonicznej.

 

- Dane niezbędne do przyjęcia zamówienia


(bez względu na sposób złożenia zamówienia)


a) imię i nazwisko zamawiającej osoby

b) adres email zamawiającej osoby

c) telefon do zamawiającej osoby

d) wybrany sposób dostawy

e) wybrany sposób płatności

f) adres dostawy (jeśli wybrano wysyłkę lub adres i rodzaj punktu odbioru)

g) lista zamawianych towarów

 

- Zawarcie umowy sprzedaży

 

W przypadku zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu, do zawarcia umowy dochodzi – podobnie jak w przypadku zamówień za pośrednictwem strony internetowej, z chwilą potwierdzenia przez sklep internetowy złożonej przez Ciebie oferty kupna (zamówienia).

 

- Potwierdzanie zamówień

 

Złożone zamówienia potwierdzamy niezwłocznie w godzinach pracy czyli 10.00-17.00 w dni robocze pon-pt. Potwierdzamy zamówienia zawsze poprzez wysłanie potwierdzenia w wiadomości email, niezależnie czy następował kontakt telefoniczny czy nie. Jeśli nie podałeś adresu email, zamówienie może nie zostać zrealizowane.

Jeśli pomimo podejmowanych prób kontaktu, nie uda nam się potwierdzić zamówienia przez 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od jego realizacji o czym poinformujemy dostępnymi sposobami (np. pocztą elektroniczną).


- Zmiana zamówienia


Po zawarciu umowy możliwe jest dokonanie zmiany zamówienia w zakresie adresu dostawy czy towaru. W celu zmiany zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (w godzinach pracy)

Wyżej opisane prawo do zmiany umowy w żaden sposób nie ogranicza ani nie wyłącza przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami (informacje o prawie odstąpienia znajdziesz w dalszej części Zasad Sprzedaży oraz innych podstronach sklepu).


- Odwołanie zamówienia / rezygnacja zamówienia

 

Jeśli chcesz odwołać zamówienie skontaktuj się z obsługą sklepu internetowego używając danych widocznych w górnej części strony. Jeśli zarejestrowałeś się w naszym internetowym systemie zamówień, możesz przy jego pomocy zgłosić chęć anulowania zamówienia.


2. Formy płatności


Dla wygody klientów oferujemy kilka form płatności za produkty i usługi oferowane przez naszą firmę. Inne, specjalne warunki płatności ustalane są na podstawie odrębnych ustaleń z działem finansowym naszej firmy lub z dyrektorem finansowym (np. płatność odroczona).

 

- Gotówka za pobraniem


W tym wypadku pieniądze odbiera kurier dostarczający towar. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Wartość pobrania nie może przekraczać 5 000 zł, płatność przy większych zamówieniach musi być realizowana przez przelewy bankowe (lub częściowo przez przedpłatę przelewem, częściowo przez pobranie). Jeżeli to możliwe, towar o wartości powyżej limitu pobrania może być rozdzielony na dwie osobne przesyłki i wysłany na dwa razy, w odstępie jednego dnia.


- Gotówka


Zamówienie płatne gotówką w momencie odbioru zamówionego towaru w naszym Punkcie Odbioru Osobistego.


- Przedpłata na konto bankowe


Ustalona cena sprzedaży wpłacana jest z góry (tj. przed wysłaniem towaru) na jeden z naszych rachunków bankowych. Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe. Na życzenie wystawiamy faktury proforma wysyłane drogą mailową. Czas wpłynięcia pieniędzy na nasze konto to zazwyczaj 24 godziny od zlecenia przelewu licząc tylko dni robocze chyba, że przelew wykonany jest z banku w którym mamy konto, wtedy pieniądze są u nas w ciągu kilkunastu minut.


Nasze numery kont bankowych:

IdeaBank: 23 1950 0001 2006 0401 4391 0002

mBank: 76 1140 2004 0000 3202 7411 0421

PKO BP S.A. INTELIGO: 50 1020 5558 1111 1910 4200 0095


Uwaga! Jeśli dokonujesz przedpłaty oraz wybrałeś za sposób dostawy odbiór osobisty, będziemy wymagać od Ciebie wylegitymowania się aby upewnić się, że jesteś uprawniony do odbioru danego zamówienia. Jeśli odbioru ma dokonać inna osoba, przekaż nam wcześniej dane identyfikacyjne (np. numer dokumentu tożsamości) tej osoby.


- Sprzedaż na raty


Na tę chwilę nie udostępniamy możliwości zakupu towaru i usług na raty.


- płatności internetowe DotPay oraz wybrane karty kredytowe


Krajowy system płatności przy użyciu karty kredytowej lub płatności bezpośrednim szybkim przelewem internetowym pozwala na bezpieczne (bez ujawniania informacji finansowych) dokonanie płatności przez Internet z ponad 190 krajów. Płatności przy użyciu tego systemu mogą być dokonywane także za pośrednictwem wypukłych kart płatniczych VISA i MASTERCARD oraz płaskich kart debetowych banku Inteligo: VISA ELECTRON INTELIGO i VISA GOLD.


5. Faktury VAT i paragony


Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT 23% i 8%. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia. Dokument zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.

 

Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11.12.2012 r. - Dz. U. nr 0 z 2012 r. poz. 1428 - faktura VAT nie musi zawierać oznaczenia ORYGINAŁ/KOPIA oraz nie musi posiadać pieczątki i podpisu wystawcy.

 

Na wyraźne życzenie osobom fizycznym wystawiamy fakturę vat potwierdzającą zawarcie transakcji.

 

6. Sposoby dostawy i ich koszty

 

Szczegółowe informacje na temat sposobu dostawy, przewidywanym czasie realizacji oraz kosztach z związanych z wybraną formą dostaw możesz uzyskać podczas składania zamówienia oraz w karcie produktu. Koszt dostawy jest wyliczany indywidualnie na podstawie gabarytu przesyłki.


Nasz sklep udostępnia wybór formy dowolnej formy dostawy w zależności od preferencji Kupującego są to m.in. :


- E-PRZESYŁKA Odbiór w punkcie Pocztex Kurier 48 odbiór przesyłki w wybranej placówce Poczty Polskiej po otrzymaniu wiadomości SMS na wskazany numer telefonu (przedpłata, pobranie)

- List polecony ekonomiczny oraz list polecony priorytetowy (przy zamówieniach o wartości do 149,99 zł brutto wyłącznie przy przedpłacie)

- Pocztex Kurier 48 z dostawą do domu (przedpłata, pobranie)

- Przesyłka kurierska (przedpłata, pobranie)

- Paczkomaty InPost 24/7 (przedpłata)

- Paczka w Ruchu (przedpłata)

- Odbiór w siedzibie firmy (przedpłata na konto lub płatność gotówką)

 

7. Czas dostawy

 

Czas dostawy uzależniony jest od wyboru konkretnej formy dostarczenia, a także czasu realizacji zamówienia przez sklep. Najczęściej zamówienia realizowane są w ciągu 24-36h (w dni robocze pon-pt), lecz nie później niż w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek opóźnień w realizacji złożonego zamówienia sklep zobowiązuje się poinformować Kupującego o powstałych niedogodnościach nie wcześniej niż po upływie 36h od daty otrzymania zamówienia i nie później niż 30 dni od daty otrzymania zamówienia.

 

8. Dostarczenie przesyłki 

 

Podczas odbioru przesyłki prosimy o sprawdzenie stanu fizycznego odbieranego towaru. Jakiekolwiek niezgodności czy uszkodzenia prosimy zgłaszać bezpośrednio osobie doręczającej lub obsłudze sklepu najlepiej bezzwłocznie po otrzymaniu towaru.

 

9. Zwroty konsumenckie czyli odstąpienie od umowy

 

Informacje na temat uprawnień przysługujących Konsumentom do odstąpienia od umowy zakupu znajdują się w dziale Odstąpienie od umowy / Zwroty konsumenckie.

 

10. Reklamacje , skargi, informacje o gwarancji

 

Reklamacje oraz skargi należy zgłaszać bezpośrednio na adres sklepu zgodnie z zasadami opisanymi w dziale Reklamacje. Informacje o gwarancji zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz na stronach internetowych producentów oraz dystrybutorów danego urządzenia.

 

11. Współpraca hurtowa B2B

 

Zapraszamy do współpracy firmy oraz podmioty gospodarcze zainteresowane zakupami hurtowymi w naszym sklepie. Prosimy o kontakt przez nasz dział handlowy. Nasz sklep posiada specjalnie przygotowaną platformę B2B na potrzeby realizowania zamówień hurtowych. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel